Morgen is D-day :D

5 september 2014

Na een week de paarden verzorgd te hebben bij mijn ouders is het tijd om de puntjes op de i te zetten. Morgen is eindelijk DE dag. En ohw wat heb ik er zin in.

Ook is het wel spannend. Vooral of ik alle gegevens op de tickets wel goed heb in gevuld vind ik spannend. Het namelijk echt iets voor mij om een type foutje te maken of gewoon de vraag verkeerd te begrijpen. En dan mag ik het vliegtuig niet eens in en ben ik al snel gestrand.. Of heb ik veel geld betaald aan een treinticket waar ik nix mee kan. Achja zien we dan wel weer toch ;) Maar ook of alles in me tas past. Nou ik kan je zeggen het past precies! Dat betekend dat de naden op springen staan en de ritsen gedwongen dicht gingen.. En dat zonder ook maar 1 extra shirt ofzo. Gelukkig was lieve Jolanda bereid geweest om op het laatste moment haar tas uit te lenen. Geeft mij weer de mogelijkheid om van me tas een zooitje te maken ipv elke keer me best te doen om alles precies in de tas gepropt te krijgen.

Ik heb de laatste tijd toch weer de neiging om te gaan plannen. Vooral omdat me tijd die ik heb zo kort is en wil ik daar het maximale uit halen. Toch heb ik me er tot nu toe van kunnen stoppen dit te doen. Alleen met Rik heb ik een planning gemaakt. Dit komt me een paar dagen op zoeken en vliegt hierheen. Hij moet dus wel weten waar naar heen te komen. En dat geeft mij een stok achter de deur "wat er ook voor die tijd gebeurd, dan ben ik in ieder op een plek waar ik sowieso wil zijn".

Mijn emoties gaan vandaag echt alle kanten op. Soms wordt de spanning ff te veel en dan ben ik even chago.. "waar is nondeju in eens me paspoort heen" "ohwja hij zit toch wel in me tas". Maar ook wel zenuwachtig en soms somber als ik er aan denk dat ik Lars zolang niet meer zie. Maar ook een rust, want ik heb eigenlijk alles al gedaan, voordat ik naar me ouders ging. Dus over het algemeen ben ik zo blij dat het eindelijk zo ver is..

Laat het avontuur maar beginnen..

1. Selma:
    5 september 2014
    Zet hem op en veel plezier!
  2. Elly Derkx:
    5 september 2014
    Nou Sanne, we gaan je volgen vanuit St.Remy, (zuid Frankrijk) wij wensen jou onwijs veel succes met alles wat je gaat ondernemen.
    Veel plezier.
    Dikke kus Oom Gerard en Tante Elly
  3. Jasper:
    5 september 2014
    Sanne, relax vandaag, geniet van de tijd die je nog hier bent en het komt zeker allemaal goed!! We weten zeker dat jouw avontuur TOP wordt en dat je er voor de volle 200% van zal genieten!!
  4. Tantien:
    5 september 2014
    Nou Sanne goeie reis en geniet er van. Selma en ik vertrekken maandag 10 dagen Frankrijk. keb er ook zin an.
    grtjs ikke
  5. Anny v d Broek:
    5 september 2014
    Spannend Sanne!!!!!!!!!Ik ga terwijl ook op vakantie, 17-10 tot 26 10. maar voorlopig kan ik je volgen. ik hoop dat alles naar wens verloopt, en leuk dat je broer je komt bezoeken
    Liefs tantan
  6. José van Praagh:
    5 september 2014
    hey Sanne, eindelijk zover???
    nou meisje Jack en ik wensen je 'n hele goeie reis toe.
    heel veel plezier en geniet van alles wat op je pad komt, maak veel foto's en wij gaan je zeker volgen, alleen......wij gaan ook nog 'n week met vakantie haha, de hele familie is op reis.
    dikke kusssssssssss van ons 2tjes!!!!
  7. Noortje:
    5 september 2014
    Heel veel plezier! Ben benieuwd naar je verhalen en foto's natuurlijk! :-D
  8. Peetje:
    5 september 2014
    Have fun moppie. Tot over een maandje :)
  9. Addy van Loon:
    6 september 2014
    Hoi Sanne daar ga je dan,ik ben benieuwd hoe je het allemaal gaat vinden.Natuurlijk gaan we je volgen groetjes en geniet er van.
    Oom Pim en tante Addy
  10. Jolanda:
    7 september 2014
    Heeeeel veeel plezier sanne nu kan ik ook eens zeggen dat niet ik... maar... mijn tas toch europa heeft rond gereisd:) have fun smile every day!!