De ontgroening

6 september 2014 - Skopje, Macedonië

Waar ik bang voor was is ook gebeurd! Helaas het verkeerde nummer op me treinticket in gevuld. Vrijdag kwam ik er achter.. gelukkig is er een grote kans dat ik een groot deel van me geld terug krijg en trein kaartjes ook los kan kopen.
Het voordeel van dit is dat ik op gelucht kan adem halen nu. Er moet namelijk altijd iets fout gaan, voordat het goed gaat. En nu dat gebeurd is kan ik weer adem halen.
Het afscheid nemen van Lars viel me zwaar! Mijn geweldige vent ga ik echt erg missen!
Hierna was alles een eitje! Vlucht ging van zelf en daarna was het een kwestie van in de bus stappen, de chauffeur vertelde me precies waar ik uit moest stappen en heen moest lopen. Jonge jonge is het echt allemaal zo makkelijk? Ik voel me nu echt een stuk minder stoer :( en vraag me af waarom ik dit niet eerder heb gedaan.. ohw en als ik naar het centrum wil is het de straat blijven volgen! Nondeju hier is niets spannends aan.
Skopje zelf is ook niet zo spannend. Wat er valt te zien ligt wel redelijk bij elkaar, allemaal te lopen. Het nadeel is alleen dat het echt een stad in opbouw is. Letterlijk. Wat er staat of gemaakt wordt is wel echt mooi hoor. Maar wel veel bouwputten tussendoor. Het eten vind ik hier wel heerlijk. Veel kebap en dus veel vlees :D
Mensen ontmoeten gaat hier van zelf. In het hostel zelf vooral, want je zit aan de zelfde eettafel of in de huiskamer.

1. Tantien:
    7 september 2014
    olla sanne. blij dat het je tot nu toe goed af gaat, en met de trein zal het ook wel goed komen. HEB JE AL N IJSJE GEKOCHT?????
    GENIET ER VAN. morgen gaan Selma en ik naar Frankrijk voor 10 dagen. grtjs ikke
  2. Joyce vanuit USA:
    7 september 2014
    Ha Sanne! Dat klinkt al goed :) Heel erg veel plezier daar, het meer van Ohrid (meer naar het zuiden van Macedonie) is erg mooi om bij te komen van je avonturen of om te gaan mountainbiken. Van daar zijn er ook van die dagtochten naar Servie.. Staat dat ook op je te lange lijstje? ;) Have fun, and take care! X Joyce
  3. Mama:
    7 september 2014
    Blij dat het zo gemakkelijk is gegaan en ik hoop dat je verder geen grote problemen tegen gaat komen. Je brief is op de bus hoor!!!
    Ik ga wel iemand vragen voor die Skype want ik snap er niets van!!
    XXXXXX
  4. Elly Derkx:
    7 september 2014
    Stomme zet van dat genummer,maar aldoende leert men.
    Dus keep it cool en alles komt goed.
    Veel succes en houd ons op de hoogte
    Gr. Ome Gerard.
  5. Anny v d Broek:
    7 september 2014
    Hoi Sanne Alles is goed gekomen, en ga verder genieten met de dingen die op je afkomen, en ik blijf je volgen liefs Tantan
  6. Anika:
    15 september 2014
    Ha Sanne, ik vind je echt ontzettend stoer! Ga lekker genieten van al het moois dat je daar ziet. Nog een hele goede reis. Liefs anika