Eind station

9 oktober 2014 - Moerstraten, Nederland

Ljubljana.. eindelijk Ljubljana. Voordat alles anders liep zoals het uiteindelijk liep zag ik Ljubljana als mijn hoogte punt. Het zou een hele romantische Venetië achtige setting hebben en niet ver van München zijn. In mijn ogen de perfecte plek om Lars na 3 weken weer te zien.
Nu was het de afsluiter van onze heerlijke week samen zijn. Men heeft niets te veel gezegd! Ljubljana heeft inderdaad wat weg van Venetië, heeft heerlijke en mooi aangekleden restaurants, een mooi kasteel met uitzicht EN een heel leuk hostel. Helaas konden we er maar 1 nacht blijven. Maar dat maakte het misschien wel extra speciaal!
Volgende dag aan een rit van 12 uur begonnen om naar huis te komen.
Even was het zuur.. een maand weg, het had zolang moeten voelen, maar eenmaal thuis was het net of ik gister weg was geweest. Alles voelt gelijk zo vertrouwt en prettig. En dat zorgde er al snel voor dat ik terug kon kijken op een geweldig avontuur, mooie ontmoetingen, ontroerende momenten, zalige maaltijden, wijze levenslessen en de vele overwinningen. Het is een maand geweest waar alles in zat, alle emoties en gevoelens, alle activiteiten die ik graag wilde doen heb ik kunnen doen, maar boven alles heeft het me dingen gebracht die ik nooit van te voren had kunnen bedenken en wat ik de rest van leven met me mee zal dragen.
Nu tijd om te genieten van het heerlijke leven dat Lars en ik hier op hebben gebouwd, want er is geen plek zo mooi als thuis. En natuurlijk de kilo'tjes en pukkeltjes van al die ijsjes kwijt te raken..

Heel erg bedankt voor de geweldige leuke, lieve en aanmoedigende berichten hier, op fb of via WhatsApp. Het heeft me doen verwonderen hoeveel mensen aan me dachten, met me mee leefde of me blog volgde.

Zou je zo vriendelijk willen zijn nog 1 bericht achter te willen laten om kenbaar te maken dat je me blog heb gevolgd?

Wie weet tot het volgende avontuur!!

1. Jolanda:
    9 oktober 2014
    Tuuuuuuuurlijk heb ik je blog gevolgd ik wilde maar al te graag weten waar mn tas uithing ;) haha nee hoor!!! Ik vond je verhalen vooral leuk grappig en zat echt te wachten totdat er weer een verhaaltje kwam in 1 woord geweldig!! Door jou zou ik dit ook wel willen maar ja wat is nou 3 of 4 dagen hè :D ag ja ik blijf thuis want je weet Oost west thuis op z'n best xxxxxxx
  2. Anja valkenburg:
    9 oktober 2014
    je hebt zo te lezen genoten van je reis ,en ik van het lezen
  3. Anny v d Broek:
    9 oktober 2014
    Nou Sanne je hebt echt genoten en veel gezien, maar mooi te lezen dat er geen mooier plek is als thuis, dus ga daar maar verder genieten van alles wat je lief is!!!!!!!! Liefs Tantan
  4. Foto's zijn ook bij gewerkt!!:
    9 oktober 2014
    En op het kaartje kan je me route binnenkort zien!
  5. José van Praagh:
    10 oktober 2014
    hoi Sanne, ik had 'n poosje niks meer laten horen maar wel alles gevolgd hoor, je hebt echt 'n super leuke reis gemaakt en je kunt leuk vertellen, ik heb van je verhalen en foto's genoten. Nu weer naar het gewone leven........hiep hoi!!!!!
  6. Doortje:
    10 oktober 2014
    I've been watching you ;-)
  7. Peetje:
    Tuurlijk ;) hihi
  8. Marijke:
    10 oktober 2014
    Je bent een hele ervaring rijker en nu weer door met het "normale"
    leven
  9. Tantien:
    10 oktober 2014
    lang leven het thuisfront. Blijf lekker lang na genieten, en nogmaals bedankt dat we je reis hebben kunnen en mochten volgen. Je vertelt het zo leuk dat ik alles voor me zag. Het ga je goed en groetjes aan je manneke. Hoeveel ijsjes heb je wel niet gegeten?????
  10. Mariëlle:
    Sannee,

Ik heb je verhalen ook gelezen hoor!
    Erg leuk om te lezen wat je allemaal mee maakt en wat je allemaal doet.
    Wat je zelf al zegt.. Een maand lijkt een hele tijd en je denkt hier nog wat gemist te hebben ook maar dat is echt niet zo;)! Maaaar je bent in ieder geval weer een hele ervaring rijker!

Tot snel!

XX
  11. Elly Derkx:
    10 oktober 2014
    Hoi Sanne. Het zit er weer op voor jou, het gaat toch snel hè. Je hebt 'n leuke reis gemaakt en je hebt het zo leuk geschreven. Nu maar lekker na genieten.
    Groetjes aan je vriendje. Liefs oom Gerard, Ilse en mij.tantel
  12. Selma:
    11 oktober 2014
    Ook ik ben stiekem mee op reis geweest ;-)
    Leuk gedaan en fijn dat het zo goed gegaan is!

x
  13. Jasper:
    11 oktober 2014
    Uiteraard heb ik ook je blog gevolgd! Hele mooie verhalen en je hebt een super ervaring om met je mee te dragen!!
  14. Miranda:
    11 oktober 2014
    Wat een super leuk avontuur en ik heb geprobeerd heel vaak je verhalen te lezen. En zoals je zelf ook aangaf , een hele levenservaring rijker, dit zouden meer mensen moeten doen. En geweldig dat je de kans heb gepakt, hebt gegrepen en ook hebt uitgevoerd En geniet nu weer lkkr van vriend, familie en alle lieve mensen om je heen Liefs miranda
  15. Lisanne:
    12 oktober 2014
    Echt leuk om je verhalen te hebben gelezen sanne! Echt knap van je dat je dit toch nog heb gedaan. Nu weer lekker genieten thuis met lars en je hondje.

Tot snel! Xx
  16. Addy van Loon:
    23 oktober 2014
    Hoi Sanne natuurlijk heb ik je gevolgd.Je schrijf zo beeldend,dat het goed te volgen was.In de meeste steden en plaatsen was ik met Pim geweest vroeger voor dat ik kinderen kreeg. Toen was het nog Joegoslavië, ook Wenen en Hongarije was ik geweest alleen Albanië niet.Er is wel veel veranderd door die oorlog.Leuk dat je ervaart oost west thuis best lieve groetjes Tante Addy