München

1 oktober 2014 - München, Duitsland

30 uur thuis in een achtbaan gezeten. Emoties gingen alle kanten op, waar een traan nog zo vers was stak de lach alweer de kop op. Maar het weer samen kunnen delen van al die gevoelens is het belangrijkste gevoel wat er is.
Dus toen door naar München, Oktoberfest, eindelijk met zij 2e op pad.. Lastig na zo'n dag. En voor mij nog extra dubbel, omdat ik er heel bewust voor had gekozen dit feestje over te slaan, maar nu er ontzettend zin in had. S nachts zijn we weg gereden, zodat we s middags al onze eerste biertje konden pakken met onze vrienden. Plan gelukt, maar of het nou een goed idee was. Na zulke dagen, weinig slaap en bier is het moeilijk om emotiesin onder controle te houden, eerste nacht kwam nog een portie emotie eruit.. hoort er bij zullen we maar zeggen.
Tweede dag zijn Lars en ik München gaan verkennen. Gelijk wat tijd om bij te komen van gisteren. Een flinke ronde gelopen, wat toch best tegen valt met zo'n kater. Maar uiteindelijk bleek er toch meer in München te zijn dan alleen bier tenten. Dus wij zijn bij een brouwerij en het hardrock cafe binnen geweest, de rest netjes voorbij gelopen.
Hierna hebben we de tweede dag Oktoberfest overwonnen. Maar na een goede nacht slaap begon onze vakantie samen pas echt.. op naar Wenen..

1. Elly Derkx:
    3 oktober 2014
    Hallo Sanne.Fijn dat je nu samen met Lars nog kunt genieten van de resterende dagen die je nog hebt.
    Veel plezier.
    Liefs oom Gerard en Tantel
  2. Addy van Loon:
    6 oktober 2014
    Hoi Sanne gezellig hoor zo samen,lekker genieten.