Eerste week voorbij

14 september 2014 - Budva, Montenegro

Eergisteren kwam ik in Tirane aan. Ik had een kaart en wist ongeveer waar ik moest zijn. Echter kon ik het nirt vinden en verdwaalde al snel. Ik vroeg de weg aan een vrouw in een winkeltje die gelijk haar winkel dicht gooide en met me mee liep. Hoe lief! Alleen zij wist ook niet waar het was. Het was echt mooi te zien hoe zij de weg vroeg aan andere. Het taaltje, haar temperament, haar vast beradendheid om de plek te vinden. Op een gegeven moment had ik door dat het een zij straatje moest zijn van waar we waren. Maar de vrouw wilde er niets van weten en zijnwilde mij de weg wijzen, dus ik liet haar maar. De manier waarop ze het deed was zo lief en ik had verder toch niets te doen, dus bleef achter haar aan lopen. Uiteindelijk draagde ze me over aan iemand anders en toen was ik het beu en ben ik er zelf heen gegaan.
In dat hostel ontmoete ik de eerste nl'er sinds een week. Verder vond ik het hostel niet zo boeiend.
De volgende dag heb ik Tiranie ontdekt. Best een leuke stad maar erg druk, en ik begin moe te worden, dus heb zo snel ik kon de bus gepakt.. op naar Montenegro. In bus ontmoete ik nog Bruna. Een heel lief meisje die veel te vertellen had, leuk met haar te praten. En super lief dat ze me vergezelde tijdens het wachten op de volgende bus.
En toen Montenegro :D ik ben gelijk door gereisd naar Budva. Een bad plaats met strand en daar heb ik dan ook me rust gepakt. Godzijdank was het vandaag heerlijk weer en ik heb een hele dag op het strand door gebracht. Lekker gelezen en verder nix gedaan. Ohw wacht natuurlijk ook nog gewerkt aan me bruine kleurtje, regelmatig even omdraaien, erg belangrijk! Budva zelf vind ik heerlijk. Het geeft me een gevoel van een mix tussen Alanya en Griekenland, even een dagje het luie vakantie gevoel dus.
Morgen stop ik nog even op een ander plaatsje waarna ik door ga naar Dubrovnik, Croatia.

1. Mama:
    14 september 2014
    En ben je verbrand!!!!!!!!!!!! Zorg dat je wel op tijd vakantie viert he, anders kom je moe thuis!!!
  2. Addy van Loon:
    Hoi Sanne
    Ik kan me voorstellen dat je moe word van al je indrukken.is het daar nog mooi weer over het algemeen.
    Lekker uit rusten,en dan er weer tegen aan.nou Sanne geniet en we horen weer wel wat van je
    Groetjes tante Addy
  3. Anny v d Broek:
    Hoi Sanne
    Groot gelijk om even je rust te nemen en genieten van de zon, je reist wel veel van het een naar het ander,
    Liefs Tantan.
  4. Elly Derkx:
    14 september 2014
    Hallo Sanne. Lekker hè , effe niksen. Hoort er ook bij. Blijf genieten en tot het volgende verslag.
    Groetjes, oom Gerard en Tantel
  5. Lisette:
    15 september 2014
    Sanne, rust op tijd he.. Geniet er vooral van!!!
  6. Toos Jacobs:
    15 september 2014
    Ha Sanne al je verhalen gelezen , goed dat je rust pakt je moet je reis ook verwerken al die indrukken ge niet er maar van.,!
  7. Peetje:
    15 september 2014
    Rust dagen moet je vaker inlassen :) dan word je lekker bruin hihi en kun je weer optimaal genieten van wat er nog komen gaat. Xxx
  8. Joleen:
    15 september 2014
    Wat ee leuke verhalen en wat lekker even uitrusten op het strand
  9. Marijke:
    15 september 2014
    Vakantie is toch ook op tijd rusten, nog veel plezier
    Groetjes Marijke
  10. Tantien:
    19 september 2014
    en hoeveel ijsjes heb je al op?????? Heerlijk he ff nikse en maar genieten van zon en zee. grtjs ikke