Einde van de reis inzicht

18 september 2014 - Kanton Sarajevo, Bosnië en Herzegovina

De laatste keer is alweer ff geleden, dus zal jullie eerst ff bij praten.
Wat ik s avonds nog van plan was, was ik de volgende dag al niet meer. Ik ben s ochtends naar het plaatje geweest genaamd Kotor. Wat een mooie plek was dat weer. Het heeft een oud stadje zoals ik me voorstel als ik denk aan prinsen en prinsessen verhalen. Namelijk een stadje met een muur er om heen en binnen die muren hele smalle straatjes en veel huizen op elkaar, met tussendoor allemaal pleintjes. Een hele romantische uitstraling had het. Dus daar heb ik wat rond ggeslenterd en heb een tocht naar boven naar het kasteel gemaakt. Daarna terug naar het strand..
De dag erop had ik wel genoeg strand gehad en ben ik naar Dubrovnik af gereisd. Daar had ik de zelfde ervaring als in Kotor, alleen is het groter en meer te zien. Ook de zee was daar echt geweldig. Je heb een oud en nieuw gedeelte, maar ben alleen in het oude gedeelte geweest, ik vind het middeleeuwse gevoel wel een prettig gevoel. Maar de dag pakte ik al vroeg de bus naar Sarajevo. Een moment waar ik me voor het eerst even benauwd werd. Want toen ik bij het kantoortje stond om een buskaartje was het antwoord "ik denk dat de bus vol is". Even schrok ik, maar gelukkig kon ik nog mee.
En toen kwam het slechte nieuws.. Het gaat erg slecht met de oma van Lars. En zal het einde vd week niet gaan redden. Ik kan je wel vertellen reizen is leuk, maar alleen als je weet dat het thuis ook goed gaat. Keuze was voor mij snel gemaakt.. Ik ga naar huis. En sindsdien ook erg last van heimwee, een ervaring die er ook bij hoort en vooral nu is voor mij. Ik kende het gevoel naar huis te willen eerder niet. Dus als het gaat zoals ik het nu kan zien zal ik dinsdag naar huis gaan.

1. Addy van Loon:
    18 september 2014
    Wat erg voor Lars ik snap dat je daar bij wil zijn om hem te steunen.
    De ervaring van alleen te reizen is al geweldig op zich.
    Of het mee gevallen of tegen maakt niet uit.Je word er alleen maar rijker van.Rik zou nog komen dat gaat dan niet door? Ik hoor wel .
    Lieve groetjes tante Addy
    Sanne jammer misschien maar je moet je hart volgen
  2. Mama:
    18 september 2014
    Ja, je moet doen wat voor jouw en Lars het beste is. We zien of horen je wel. Toch nog proberen te genieten deze laatste dagen!! XXXX
  3. Peetje:
    Ben trots op je!!!!!
  4. Elly Derkx:
    19 september 2014
    Sanne, je bent weer 'nhele ervaring rijker. We horen wel van je als je thuis bent. Sterkte met de oma van Lars, ook voor Lars. Goeie terug reis.
    Liefs Oom Gerard en Tantel
  5. Tantien:
    19 september 2014
    Hallo Sanne. Wat jammer voor je dat het zo moet aflopen.Maar ik begrijp het goed hoor en als jij vind dat je er moet stoppen dan moet je het doen.Wji zijn weer terug van Frankrijk. Geniet nog van je dagen die je nog hebt, en heel veel sterkte voor Lars en jij.
    grtjs ikke
  6. Marijke:
    20 september 2014
    Sterkte voor jou en Lars en een goede reis terug naar huis.
    Groetjes Marijke
  7. José van Praagh:
    21 september 2014
    heeee Sanne, ik ben ook weer terug van 'n weekje vakantie.
    ik ben super trots op je en je hebt in elk geval 'n grote ervaring opgedaan en weer 'n heel klein stukje van onze grote mooie aarde gezien. goeie reis terug en sterkte voor jullie 2tjes.
    dikke kussssssssxxxxx