Chili here WE come!!

28 oktober 2018 - Schiphol, Nederland

Ik mag weer!! En dit keer niet alleen 😄 Dit keer gaat Arjan mee! Dit maakt deze reis nog bijzonderder dan alle reizen hiervoor! Dat weet ik nu al, omdat de voorpret alleen al veel leuker is. Het samen plannen, samen geen keuzes kunnen maken en samen steeds weer nog leukere dingen ontdekken aan dit land! Lachen om de poging Spaanse lessen en daarna samen ook alles weer vergeten. Ook erg prettig dat al mijn zware spullen in Arjan zijn rugtas kunnen!!

We vertrekken morgen om in 3 weken tijd zoveel mogelijk te gaan doen. Wat we precies gaan doen weten we niet. Niets vast gelegd, maar wensen genoeg. De meest voorkomende vraag is WAAROM CHILI?? Nou vooral omdat er eigenlijk niets te doen is. Als je het op zoek komen er geen spectaculaire steden, kerken/tempels of wat dan ook naar voren. Het enige wat je ziet of leest is natuur. Chili is erg lang en heeft bijna van elk klimaat wel wat. Van de droogste woestijn in het noorden tot de grootste gletsjers in het zuiden. En daar tussendoor is berg landschap met alles wat je maar kan bedenken om daar te doen zoals kanoën, raften, mountain bike, maar ook skiën, verder heeft Chili perfecte surfstranden, grote wijngebieden, fantastische meren en watervallen, enorme fjorden, genoeg hikes om meerdaagse tochten te lopen, maar we zullen ook veel roadtrips plannen. En dat maakt dat ik vooral nu erg blij ben dat we met zijn 2e zijn. Dit is echt een land wat in een andere categorie backpacken valt, want de natuur alleen in trekken heb ik nooit echt zo gedurfd en dus is dit de ideale gelegenheid.

Ook dit keer verwacht ik weer met enige regelmaat een blog te schrijven, dus wil je op de hoogte blijven kan dat op deze manier. Tis wel zo dat we niet altijd bereik laat staan wifi hebben, dus hoe vaak geen idee.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Elly Derkx:
    28 oktober 2018
    Hallo Sanne en Arian
    Wat leuk zeg als ik jullie verhaal lees.
    Toch een land met zeer grote verschillen he.
    Fijn dat je dit samen gaat ondernemen.
    Ik wens jullie een heel goede reis en onwijs veel plezier . Liefs tante Elly
  2. Tantien:
    28 oktober 2018
    Hoi Sanne en Arjan.
    Heel veel reisplezier samen stik gaaf om dit samen te doen.
    Geniet er van en ik hoop weer leuke foto`s te zien.
    Goeie reis en veel plezier.
    Groetjes Tantien.
  3. Sabrina Matthijssen:
    29 oktober 2018
    Ik ga je weer volgen!
  4. Addy van Loon:
    31 oktober 2018
    Tante Addy
    Hoi Sanne en Arian
    Wat leuk zeg, lijkt mij ook een mooi land, geniet er samen van
    Lieve groetjes
  5. Anny v d Broek:
    31 oktober 2018
    Anny van de Broek

Hoi Sanne en Arjan

Wat leuk dat jullie er samen er op uit trekken ook lekker veilig .Ik wens jullie veel reis plezier. dikke knuffel Tantan